Newest In The World

Newest In The World

جدید ترین ها

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 15176
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1




خداحافظی نوکیا با سیستم عامل سیمبین

خداحافظی نوکیا با سیستم عامل سیمبینگروه خبری GSM: شرکت نوکیا  اعلام کرد که در پی آخرین تصمیمات  خود مبنی بر عدم توسعه سیستم‌عامل سیمبین در آینده و واگذاری سیستم  پشتیبانی آن به یکی از شرکت‌های توسعه‌دهنده  نرم‌افزاری قصد دارد 7 هزار کارمند خود  را اخراج کند که این اقدام به دنبال انعقاد قرارداد همکاری نوکیا  و مایکروسافت و استفاده از سیستم‌عامل Windows Phone در نسل جدید گوشی‌های هوشمند نوکیا صورت می‌گیرد.

به گزارش ایستنا، "استیفن  ایلاپ"(Stephen Elop) مدیرعامل شرکت نوکیا در این خصوص با انتشار بیانیه‌ای گفت: «ما در شرکت نوکیا اهدافی را برای حرکت به جلو در نظر گرفته‌ایم که طی آن قصد دارد تمرکز بیشتری بر گوشی‌های هوشمند و نسل جدید دستگاه‌های الکترونیکی همراه داشته باشیم».

او در ادامه  گفت: «ما بر اساس تمرکزات جدید خود  قصد دارد تعداد کارمندان خود را کاهش دهیم. این یک حقیقت دشوار  است، ولی ما همکاری نزدیکی را با کارمندان و شرکای خود آغاز کرده‌ایم تا در برنامه بلندمدت‌مان استخدام مجدد کارمندان را جای دهیم و نیروهای  متخصص نوکیا را حفظ کنیم».

طبق گزارش  منتشر شده، قرار است از 7 هزار نفری که اخراج می‌شوند 3 هزار نفر به شرکت Accenture که از این پس وظیفه توسعه و پشتیبانی از سیستم‌عامل سیمبین را دارد، انتقال یابند. قرار است که این مرکز پس از آغاز رسمی همکاری‌های نوکیا و مایکروسافت به عنوان شرکت اصلی توسعه‌دهنده برنامه‌های مخصوص سیستم‌عامل Windows Phone تبدیل شود.

به گفته کارشناسان، آنچه که از هم‌اکنون مشخص نیست آینده سیستم‌عامل سیمبین و گوشی‌های هوشمند مبتنی بر این سیستم‌عامل است. شرکت نوکیا دو هفته قبل دو گوشی هوشمند را با نام‌های E6 و X7 مبتنی بر سیستم‌عامل سیمبین عرضه کرد و هم‌اکنون تصمیم بر عدم تولید گوشی‌های سیمبینی گرفته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Taha. hamifar تاريخ: دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to wildkiller.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com